Verejná dohoda (dohoda o verejnej ponuke)

I. Všeobecné ustanovenia

Táto zmluva definuje postup pri poskytovaní rozsahu služieb pre prístup a používanie platformy a výber pracovných objednávok, ako aj vzájomné práva, povinnosti a postup vo vzťahoch medzi vlastníkom platformy - Cunitin Artiom (Cleaning-Space) (ďalej len "vlastník platformy") a akoukoľvek osobou - Klientom Platformy (ďalej len "Klient Platformy"), ktorý prijal (akceptoval) verejnú ponuku (ponuku) na uzavretie tejto Zmluvy (ďalej len "Zmluvné strany").
Prístupom k materiálom a službám Platformy sa má za to, že Klient Platformy pristúpil k tejto Zmluve o verejnej ponuke, čo znamená, že Klient Platformy sa oboznámil so všetkými podmienkami tejto Zmluvy o verejnej ponuke a súhlasí s nimi bez akýchkoľvek obmedzení a výhrad v súlade s článkom Občianskeho zákonníka Slovensko.
Zmluva o verejnej ponuke na poskytovanie prístupu a používanie Platformy (ďalej len "Zmluva") je určená neobmedzenému počtu osôb a je oficiálnou verejnou ponukou Majiteľa Platformy na uzavretie Zmluvy o poskytovaní prístupu a používaní Platformy s ktorýmkoľvek Klientom Platformy.

II. Pojmy a definície

  1. "Zmluva o verejnej ponuke" - verejná zmluva, ktorej vzor je zverejnený na platforme.
  2. "Akceptácia" - úplný a bezpodmienečný súhlas Klienta Platformy s uzavretím tejto Zmluvy v plnom rozsahu bez toho, aby Zmluvné strany podpísali písomné vyhotovenie Zmluvy.
  3. "Služby" - služba alebo viaceré služby poskytované Vlastníkom Platformy Klientovi Platformy, ako sú definované v podmienkach tejto Zmluvy.
  4. "Platforma" - internetová stránka vo vlastníctve Vlastníka platformy, prostredníctvom ktorej sa poskytujú Služby podľa tejto Zmluvy na realizáciu Objednávok na upratovanie a uskutočňuje sa interakcia medzi Klientom platformy a Dodávateľmi. Prístup k Platforme sa poskytuje prostredníctvom zariadení pripojených na internet prostredníctvom webovej stránky whale.sk.
  5. "Vlastník platformy" - Cunitin Artiom (Cleaning-Space).
  6. "Klient Platformy" - fyzická a/alebo právnická osoba (zastúpená zástupcom), ktorá prijala túto Zmluvu o verejnej ponuke na poskytnutie prístupu a používanie Platformy.
  7. "Dodávateľ" - fyzická osoba, ktorá prešla registračným postupom na Platforme ako osoba, ktorá je pripravená realizovať Objednávku na upratovacie práce a vykonáva práce na základe konkrétnej Objednávky v súlade s Pravidlami upratovania a inými normami prijatými Vlastníkom Platformy.
  8. "Objednávka" - ponuka Klienta Platformy na vykonanie upratovacích služieb alebo iných prác, z ktorej vyplýva úmysel Klienta považovať sa v prípade jej prijatia za osobu, ktorá uzavrela Zmluvu o upratovaní priestorov.
  9. "Štandardný zoznam upratovacích prác" - zoznam prác a činností, ktoré je potrebné vykonať v rámci realizácie Objednávky, ktorý je uvedený v Predpise pre vykonávanie upratovacích prác, ktorý je prílohou tejto Zmluvy.
  10. "Akceptácia Objednávky" - potvrdenie o prijatí ponuky Klienta Platformy na poskytnutie upratovacích služieb alebo iných prác, vykonané formou Objednávky Klienta Platformy. Akceptáciu Objednávky vykoná Vlastník Platformy kontaktovaním priamo klienta.

III. Predmet dohody

V súlade s podmienkami tejto dohody poskytne vlastník platformy klientovi platformy celý rad služieb vrátane:
  • právo na prístup a používanie Platformy v rámci jej funkčných možností;
  • zadávanie Objednávok na vykonanie čistiacich prác;
  • ďalšie doplnkové služby.
Klienti akceptujú túto zmluvu objednávaním služby od vlastníka, čím akceptujú podmienky tejto zmluvy v plnom rozsahu, bez výhrad alebo výnimiek. Ak Klient nesúhlasí s niektorým z dokumentov zverejnených na Platforme, nie je oprávnený používať Platformu.

IV. Právo na prístup a používanie Platformy

  1. Vlastník Platformy má výlučné vlastnícke práva k Platforme a udeľuje Klientom Platformy právo na jej používanie. Právo používať Platformu poskytuje Klientovi Platformy prístup ku všetkým funkciám Platformy, materiálom na nej zverejneným, zadávaniu Objednávok, vytvoreniu Osobného účtu a účasti v Bonusovom programe.
  2. Klient Platformy potvrdzuje a ručí za to, že všetky úkony, ktoré sú pre Klienta Platformy stanovené v tomto dokumente a zverejnené na Platforme, vykonáva osoba, ktorej údaje boli Majiteľovi Platformy poskytnuté počas registračného postupu.
  3. Klient Platformy nesie výhradnú zodpovednosť za všetky úkony, ktoré vykoná na Platforme, a za ich dôsledky. Všetky úkony Klienta Platformy na Platforme sa považujú za vykonané Klientom Platformy.
Práva a povinnosti strán týkajúce sa používania platformy
Práva a povinnosti Vlastníka Platformy:

Vlastník Platformy sa zaväzuje:
  • prijať všetky možné opatrenia na zabezpečenie nepretržitého prístupu k Platforme pre Klientov Platformy, ako aj udržiavať deklarovanú funkčnosť Platformy vo funkčnom stave;
  • poskytovať Klientom Platformy podporu pri používaní Platformy, konkrétne poskytovať poradenstvo, odstraňovať technické problémy a včas reagovať na akékoľvek iné otázky Klientov Platformy súvisiace s prevádzkou Platformy;
  • vykonávať reklamnú propagáciu Platformy na vlastné náklady s cieľom zvýšiť atraktívnosť Platformy na trhu.

Vlastník platformy je oprávnený:
  • zasielať informačné a reklamné správy Klientovi Platformy na e-mailovú adresu a telefónne číslo uvedené Klientom Platformy v okne formulára osobných údajov. Klient týmto súhlasí so zasielaním takýchto informácií.
Práva a povinnosti Klienta Platformy:

Klient Platformy sa zaväzuje:
  • používať informácie a materiály zverejnené na Platforme len pre vlastné potreby a v žiadnom prípade tieto materiály nešíriť bez výslovného súhlasu Majiteľa Platformy;
  • pri používaní Platformy dodržiavať požiadavky platných právnych predpisov Slovensko, ustanovenia tejto zmluvy a všetky ostatné dokumenty zverejnené na Platforme;
  • zdržať sa konania zameraného na destabilizáciu prevádzky Platformy, pokusu o neoprávnený prístup k Platforme, duševnému vlastníctvu na nej zverejnenému, ako aj akéhokoľvek iného konania, ktoré porušuje práva Vlastníka Platformy a/alebo tretích strán.

Duševné vlastníctvo
Všetky predmety (akékoľvek výsledky duševnej činnosti) zverejnené na platforme, vrátane, ale nielen:
  • informačných materiálov vyjadrených v akejkoľvek objektívnej forme,
  • vrátane formy videa, grafických obrázkov, textu a iných materiálov,

Podliehajú výhradným právam vlastníka platformy alebo iných osôb, s ktorými sa vlastník platformy dohodol na použití a umiestnení týchto predmetov na platforme.

Klient Platformy nesie výhradnú zodpovednosť za všetky činnosti, ktoré vykonal prostredníctvom svojho osobného účtu, ako aj za všetky následky, ktoré takéto použitie spôsobilo alebo mohlo spôsobiť.

Klient Platformy je zodpovedný za svoje vlastné konanie v súvislosti s vytváraním a zverejňovaním komentárov na Platforme v súlade s platnou legislatívou Slovensko.

Pri používaní Platformy je Klientovi zakázané sťahovať, ukladať, zverejňovať, distribuovať a poskytovať prístup k akýmkoľvek informáciám alebo ich inak používať, ktoré:
  • obsahujú hrozby, diskreditujú, urážajú, ponižujú česť a dôstojnosť alebo obchodné meno alebo porušujú súkromie iných používateľov alebo tretích strán;
  • porušujú práva maloletých;
  • sú vulgárne alebo obscénne, obsahujú vulgárne výrazy, pornografické obrázky a texty alebo scény sexuálnej povahy;
  • obsahujú scény násilia alebo neľudského zaobchádzania so zvieratami;
  • obsahujú opis prostriedkov a metód samovraždy, akékoľvek nabádanie na spáchanie samovraždy;
  • podporujú a/alebo prispievajú k podnecovaniu rasovej, náboženskej, etnickej nenávisti alebo nepriateľstva, propagujú fašizmus alebo ideológiu rasovej nadradenosti;
  • obsahujú extrémistické materiály;
  • podporujú trestnú činnosť alebo obsahujú rady, návody alebo usmernenia na páchanie trestnej činnosti;
  • obsahujú informácie s obmedzeným prístupom vrátane, ale nielen, štátneho a obchodného tajomstva, informácií o súkromnom živote tretích strán;
  • obsahujú reklamu;
  • majú podvodný charakter;
  • sú duševným vlastníctvom tretích strán, ktoré nedali Klientovi platformy povolenie na jeho používanie, ako aj porušujú iné práva a záujmy občanov a právnických osôb alebo požiadavky právnych predpisov Slovensko.

Používaním Platformy Klient Platformy dáva Vlastníkovi Platformy súhlas na zasielanie reklamných a/alebo informačných materiálov prostredníctvom SMS služieb, e-mailu a pod.

V. Služby na zadávanie objednávok na upratovacie práce

  1. Všeobecná inštalácia
  • Klient Platformy zadáva a Vlastník Platformy poskytuje Dodávateľom prístup k Objednávkam na vykonanie potrebných prác za podmienok dohodnutých v každej konkrétnej Objednávke prostredníctvom funkcionality Platformy.
  • Objednávateľ Platformy uvedie v Objednávke všetky podmienky Zmluvy o vykonaní upratovacích služieb. Zmluva o vykonaní upratovacích služieb sa uzatvára osobne medzi Klientom Platformy a Objednávateľom Platformy.
  • Vlastník platformy zabezpečí riadne vykonanie Objednávok Dodávateľom v súlade so štandardmi upratovania v súlade s pravidlami upratovania, ktoré sú prílohou tejto zmluvy.
2. Postup zadávania objednávok
  • Objednávka služieb sa uskutočňuje osobne medzi Klientom Platformy a Objednávateľom Platformy. Prostredníctvom komunikácie cez telefón, mail alebo instant messenger.
3. Povinnosti strán týkajúce sa objednávok
  • Vlastník platformy je povinný:
  • Vynaložiť všetko úsilie na zabezpečenie toho, aby Zhotoviteľ plnil Objednávky pre Klientov Platformy;
  • Zabezpečiť, aby Zhotoviteľ plnil Objednávky na upratovanie v súlade s normami upratovania, ktoré sú v súlade s predpismi o upratovaní;
  • Zohľadniť želania Objednávateľa Platformy týkajúce sa postupu vykonávania čistiacich prác a informovať o nich Zhotoviteľov pred začatím čistiacich prác;
  • Viesť evidenciu Objednávok Klienta Platformy s premietnutím ich podmienok a nákladov do Osobného účtu Klienta Platformy.
  • Klient Platformy sa zaväzuje:
  • Pri zadávaní Objednávok uvádzať presné informácie o podmienkach Objednávky vrátane veľkosti priestorov a podmienok upratovania;
  • Oboznámiť sa so štandardnými podmienkami upratovania v súlade s Pravidlami upratovania a pri zadávaní Objednávky uviesť potrebné dodatočné podmienky upratovania;
  • Včas zaplatiť za upratovacie služby v súlade s podanou Objednávkou, podmienkami tejto Zmluvy atď;
  • Uľahčiť vykonanie Objednávky, umožniť prístup do priestorov na upratovacie práce, prejaviť zdvorilosť voči Zhotoviteľovi pri vykonávaní Objednávky;
  • V prípade akýchkoľvek sporov počas realizácie Objednávky zo strany Zhotoviteľa o tom bezodkladne informovať Vlastníka nástupišťa;
  • Po ukončení všetkých čistiacich prác Zhotoviteľom prevziať výsledky týchto prác a v prípade akýchkoľvek nedostatkov ich ihneď po ukončení prác oznámiť Vlastníkovi nástupišťa.

VI. Náklady a postup platby

  1. Náklady na upratovacie služby sa dohodnú v každej konkrétnej objednávke a závisia od rozsahu upratovacích prác, ako aj od ďalších podmienok upratovania. Rozsah prác sa určí v závislosti od počtu izieb a kúpeľní v priestoroch Klienta Platformy.
  2. Platbu za Služby je možné uskutočniť v hotovosti a bankovým prevodom.
  3. Platba prebieha buď v hotovosti alebo prevodom na účet.

VII. Zodpovednosť zmluvných strán

  1. V prípade neplnenia/nesprávneho plnenia tejto Zmluvy nesú Zmluvné strany zodpovednosť v súlade s platnými právnymi predpismi Slovensko.
  2. Vlastník Platformy nezodpovedá za technické problémy vo fungovaní Platformy spôsobené dôvodmi na strane poskytovateľov komunikácie, prístupu na internet, serverov, počítačového alebo telefónneho vybavenia, softvéru.
  3. Vlastník platformy zabezpečí, aby dodávatelia vykonávali upratovacie práce v súlade s normami upratovania stanovenými v predpisoch o upratovaní.
  4. Ak v priebehu vykonávania prác podľa Objednávky Zhotoviteľ spôsobil škodu na majetku Objednávateľa Platformy v dôsledku hrubého porušenia noriem pre upratovanie, použitia čistiacich prostriedkov a čistiacich prostriedkov, ktoré nespĺňajú normy pre upratovanie podľa tejto Zmluvy, tieto budú odstránené na náklady Zhotoviteľa.
  5. Vlastník Platformy bude vystupovať ako sprostredkovateľ pri riešení sporov medzi Objednávateľom Platformy a Zhotoviteľom.
  6. Vlastník platformy nezodpovedá za porušenia, ku ktorým došlo bez jeho zavinenia, za chyby.

VIII. Dôvernosť

  1. Zmluvné strany sa zaväzujú nezverejňovať dôverné informácie, ktorými sa rozumie obsah tejto zmluvy a všetky údaje, ktoré si zmluvné strany navzájom poskytli v súvislosti s plnením tejto zmluvy, vrátane:
  • osobných údajov klientov;
  • osobných údajov Vykonávateľov objednávok;
  • údajov týkajúcich sa totožnosti Vykonávateľa, ktoré sa Strany dozvedeli v priebehu plnenia tejto Dohody.
2. Neotvárať a nesprístupňovať tieto informácie všeobecne alebo konkrétne tretím osobám bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej Strany tejto Zmluvy, s výnimkou poskytnutia informácií o Objednávke Zhotoviteľovi.
3. Povinnosť zmluvných strán nezverejniť dôverné informácie a nepoužiť ich na škodu druhej zmluvnej strany sa nevzťahuje na verejne dostupné informácie a informácie, ktoré sú v právnych predpisoch uvedené ako informácie, ktoré nie sú dôverné.

IX. Riešenie sporov

  1. Všetky spory a nezhody medzi zmluvnými stranami, ktoré môžu vzniknúť na základe tejto dohody, ak sa nevyriešia rokovaním, budú posudzovať súdy v mieste sídla vlastníka platformy v súlade s právom Slovenska.
  2. Zmluvné strany sa dohodli, že využijú postup predsúdneho riešenia sporov.
  3. Všetky nároky Objednávateľov Platformy súvisiace s realizáciou a úhradou Objednávok, vrátane nárokov týkajúcich sa kvality služieb Dodávateľa, ako aj iné spory týkajúce sa náhrady škody spôsobenej v priebehu realizácie Objednávok, budú predmetom posudzovania za účasti Vlastníka Platformy.
  4. Objednávateľ Platformy má právo uplatniť reklamácie týkajúce sa kvality prác vykonaných v rámci Objednávky počas realizácie Objednávky alebo po jej ukončení, najneskôr však do 12 hodín od momentu realizácie Objednávky. Toto ustanovenie sa vzťahuje na prípady poškodenia majetku Klienta Platformy počas realizácie Objednávky.
  5. Reklamácie majetkovej škody zaslané v lehote dlhšej ako 12 hodín od momentu vykonania Objednávky môžu byť prijaté na posúdenie, ak je majetková škoda skrytej povahy, t. j. nie je možné ju zistiť jednoduchou vizuálnou kontrolou, ako aj v prípade, že Klient Platformy predloží dôkazy, z ktorých jednoznačne vyplýva, že majetková škoda vznikla v dôsledku činnosti Zhotoviteľa.
  6. Pri podávaní reklamácie týkajúcej sa škody na majetku poskytne Klient Platformy v záujme zjednodušenia postupu posudzovania reklamácie fotografie alebo videozáznamy majetku, na ktorých je jasne viditeľná škoda, ako aj, ak sú k dispozícii, poskytne informácie o okolnostiach, ktoré spôsobili škodu na majetku.
  7. Vlastník Platformy má právo nezohľadniť nároky Klienta Platformy týkajúce sa kvality prác vykonaných na základe Objednávky, ak:
  • Klient Platformy podal reklamáciu na kvalitu poskytnutých Služieb v lehote dlhšej ako 12 hodín odo dňa vykonania Objednávky, pričom neexistujú objektívne dôvody na neskoršie odvolanie;
  • ak sa v priebehu posudzovania reklamácie zistia okolnosti, ktoré naznačujú, že Objednávateľ uviedol Vlastníka platformy a Zhotoviteľa do omylu s cieľom získať neoprávnený finančný prospech.
8. Posúdenie otázok náhrady hodnoty poškodeného majetku v peňažnom vyjadrení sa vykoná s prihliadnutím na okolnosti poškodenia majetku, výšku škody, hodnotu majetku a prirodzené opotrebenie majetku.

X. Okolnosti vyššej moci

  1. Zmluvné strany sa zbavujú zodpovednosti za nesplnenie alebo nesprávne splnenie záväzku (povinností podľa tejto zmluvy), ak vzniklo v dôsledku vyššej moci.
  2. Vyššia moc v tejto dohode znamená akékoľvek okolnosti, ktoré vznikli nezávisle od vôle alebo v rozpore s vôľou alebo želaním zmluvných strán a ktoré nemožno predvídať ani im zabrániť, vrátane:
  • vojenských akcií,
  • občianskych nepokojov,
  • epidémie,
  • blokády,
  • zemetrasenia,
  • záplavy,
  • požiare,
  • rozhodnutia alebo príkazy štátnych a miestnych orgánov, v dôsledku ktorých sa zmluvným stranám (alebo jednej zo zmluvných strán) ukladajú dodatočné povinnosti alebo sa ukladajú obmedzenia, ktoré znemožňujú ďalšie úplné alebo čiastočné plnenie dohody,
  • iné činnosti alebo udalosti, ktoré existujú mimo vôle zmluvných strán.
Made on
Tilda